A venit în România acum aproape cinci ani ca să restructureze din temelii brandul Kenvelo şi spune că şi peste zece ani se vede tot aici, dezvoltând afacerile pe care le are astăzi în subordine. Philippe Besadoux conduce din poziţia de CEO 81 de magazine, sub patru nume – Kenvelo, Lee Cooper, Timeout şi Tom Tailor – cu afaceri totale anul trecut de 25-30 de milioane de euro. Planurile sale nu se opresc însă aici, el urmând să dezvolte în România două noi afaceri – lanţul de magazine de modă mim şi lanţul de cafenele franţuzeşti Brioche Dorée. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.