Ieşeanul Petru Chiriac şi-a petrecut aproape jumătate din viaţă în industria pantofilor. Astăzi, la cei 40 de ani ai săi, deţine un grup cu afaceri anuale de peste cinci milioane de euro, care numără 16 magazine şi trei branduri - Il Passo, Staccato şi Tamaris. Planurile sale nu se opresc însă aici. În următorii cinci ani vrea în primul rând să reziste furtunilor care vor lovi piaţa, şi apoi îşi propune să dezvolte reţeaua proprie Il Passo şi cele două francize şi să ajungă în top trei branduri de pantofi din România. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.