Antreprenorii români din industria materialelor de construcţii au reuşit să-şi facă loc în ultimii ani pe pieţele externe, fie ele vest-europene, din Orientul Mijlociu sau din Africa. Străinii, afectaţi la rândul lor de criză, preferă să-şi construiască sau să-şi renoveze locuinţele cu materiale produse în România, deoarece sunt mai ieftine, jucătorii locali mizând de altfel pe acest avantaj competitiv. Cât de greu este să pătrunzi pe pieţele externe cu nişte produse „made in Romania"? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.