„Smartree era o companie afectată, o companie aflată în posttranzacţie, postfuziune şi cu o schimbare de management. Restructurarea a presupus simplificarea proceselor. Acolo unde existau suprapuneri între rolurile din companie am încercat să le simplific. De exemplu, pe vremea aceea fiecare produs avea un manager de produs, Ulterior am decis să simplific acest lucru şi ca o singură persoană să gestioneze mai multe produse. Aşa am ajuns de la un personal de 120 de persoane la 70-80 de angajaţi, câţi suntem şi astăzi“, povesteşte Adrian Stanciu, CEO al Smartree România, procesul de restructurare prin care a trecut compania în 2010. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.