Ritmul de creştere a comerţului online, cu plusuri de doi digiţi în fiecare an, a îndemnat mulţi comercianţi să mizeze pe magazine virtuale. Cu toate acestea, Floria, o afacere clădită în mediul online, a ales să investească anul acesta 300.000 de euro pentru două spaţii de vânzare fizice, în stradă. cu două magazine în Capitală acum şi planuri de deschidere de francize în oraşe din ţară, afacerile Floria ar urma să crească anul viitor cu minimum 20% faţă de rezultatele din 2015. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.