„Nu a avut lipici la investitori", astfel ar putea fi descris eşecul ofertei publice iniţiale derulate de producătorul de adezivi Adeplast, prima încercare din partea unei companii private de a se lista la bursă după o pauză de cinci ani. Preţul prea mare la care s-au pus în vânzare acţiunile şi datoriile la bănci sunt cauzele invocate de analişti pentru eşecul ofertei, în timp ce proprietarul firmei, Marcel Bărbuţ, dă vina pe bursă, care nu e pregătită să finanţeze companii. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.