În 2017 noile tehnologii le permit băncilor să ofere servicii care până acum nu erau posibile, urmând exemplele start-up-urilor fintech. Astfel, băncile sunt nevoite să se adapteze şi să ofere servicii în pas cu vremea, cu o abordare mai personală asupra clienţilor. Chiar dacă acest lucru înseamnă, de pildă, eliminarea drumurilor inutile la bancă sau ştampilele de pe fiecare pagină a hârtiilor dintr-un dosar. O mişcare a ING în acest sens este lansarea împrumutului instant obţinut online în doar 15 minute. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.