Claxoane, pălării albastre, muzică franţuzească şi miros de iarbă proaspătă sunt doar câteva dintre elementele de culoare de la Marele Picnic, un eveniment organizat de Grupul Renault pentru pasionaţii mărcii Dacia din Franţa. Hexagonul, cu 100.000 de unităţi vândute în fiecare an, este principala piaţă de desfacere a mărcii care a luat naştere la Mioveni, dar a plecat să cucerească întreaga lume, mai cu seamă în era franceză. Cei 11.000 de participanţi la evenimentul dedicat mărcii constituie o dovadă în plus că Dacia este unul dinte cele mai puternice branduri româneşti. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.