Consumul a crescut anul trecut în toată Europa, iar asta s-a reflectat şi asupra vânzărilor din sectorul auto; producătorii de modele premium au profitat din plin, iar segmentul de lux din România a depăşit în 2016 pragul de 10% din totalul vânzărilor. În România, vânzările BMW, unul dintre principalii producători premium, au ajuns anul trecut la aproape 2.700 de unităţi, în creştere cu 38% faţă de 2015. Managerii companiei povestesc despre planurile pentru 2017, viitorul vehiculelor electrice în România şi despre ce maşini vor să cumpere românii. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.