„Pe piaţă există un singur tren. Dacă te urci în el e OK, dacă l-ai pierdut te uiţi în gară. Modelul de business trebuie schimbat acum", spune Răzvan Olteanu, director al Romsys, despre cum trebuie companiile să modifice abordarea potenţialilor cumpărători. Invitaţii clubului Business Magazin cu tema „iTelecom, servicii inteligente de comunicaţii" au discutat despre cum pot transforma companiile fiecare interacţune cu clienţii într-o experienţă memorabilă, dar mai ales profitabilă. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.