Presa de business e sortita sa se defineasca in raport cu aceleasi doua repere: de o parte, interesul relativ modic al publicului larg pentru informatia economica specializata; de cealalta parte, sofisticarea cererii din partea elitelor cu putere financiara, care aspira sa afle nu doar stirile care le pot influenta direct deciziile de investitii, ci tot ce le poate adanci viziunea despre ce se-ntampla in economia globala. Revista BUSINESS Magazin a incercat sa afle cum vad oamenii de afaceri de la noi piata informatiei de business si ce anume citesc ei din ceea ce le ofera publicatiile economice romanesti si straine. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.