La trei ani şi jumătate de la preluarea mandatului de CEO al Orange România, Jean-François Fallacher face bilanţul strategiei cu care a venit la conducerea companiei: investiţii masive în infrastructură şi tehnologia 4G care permit companiei să ofere acum viteze la internet comparabile cu reţelele fixe, intrarea pe piaţa TV şi extinderea ofertei de servicii digitale. Trăim o „revoluţie“, digitalizarea, care în România este abia la început şi în care operatorii de telecom pot juca un rol central. Planul Orange este să fie operatorul care conduce piaţa locală în această direcţie, afirmă Fallacher. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.