Nu suntem primii care spun asta şi mulţi dintre interlocutorii cu care am vorbit ne-au contrazis şi au simţit nevoia să nuanţeze serios afirmaţia că marketingul, aşa cum îl cunoaştem Şi cum a fost definit în urmă cu multe zeci de ani nu mai funcţionează. Dar o spunem cinstit: este numai o jonglerie gazetărească, o strategie de marketing, menită să atragă. Ce vrem să spunem de fapt este mai complicat; este vorba de schimbare, de clientul 2.0, de web 2.0 şi de vânzări 2.0, aşa cum spune unul dintre invitaţii la cea mai recentă ediţie a BUSINESS Club, discuţie pe care o puteţi citi în paginile următoare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.