Imaginea Romaniei este un subiect larg dezbatut, mai ales in lumea oamenilor de comunicare. Prima tema cu care se accesorizeaza e acel key proposition - mesajul care ne reprezinta si pe care vrem sa il transmitem despre despre noi. Cu alte cuvinte, ceea ce vrem noi sa comunicam. Exista insa si cealalta perspectiva ceea ce vor ei sa auda. Interlocutorii nostri sunt oameni diferiti, unii cu o deschidere foarte mare, altii care privesc doar prin lentila unor stereotipii puternice. Un exemplu foarte bun este tiparul diferit pentru doua articole cu aceeasi tema, publicate in presa internationala. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.