Am avut de curând o problemă cu (ne)funcţionarea unui token pentru internet banking. Fără să mă anunţe printr-un simplu e-mail, telefon sau sms măcar (deşi avea toate aceste informaţii), o mare bancă din românia mi-a dezactivat tokenul, anulându-mi posibilitatea să fac orice fel de operaţiuni, pe motiv că făcuse un upgrade tehnic (programat). O fi făcut banca un upgrade, dar satisfacţia mea a suferit un downgrade major: am constatat că nu mai funcţionează exact când mă grăbeam mai tare. Nu s-a rezolvat nimic telefonic, ci a trebuit să mă deplasez la sucursala unde aveam conturile deschise. Asta în anul 2017... citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.