Ştiţi povestea răţuştei celei urâte, blamate, ocolite, ostracizate doar pentru că celelalte raţe nu-i înţelegeau, de fapt, frumuseţea de lebădă? Cam la fel stau lucrurile, în viaţa reală, şi pe tărâmul infinit al HR-ului. Acolo unde astăzi nu mai este suficient să găseşti oameni buni şi să-i aduci în companie, ci este obligatoriu, dacă vrei să rezişti în piaţă, să poţi şi să-i păstrezi. Or, niciuna dintre cele trei nu mai este acum posibilă în absenţa unui brand puternic şi coerent de angajator. Această răţuşcă urâtă, despre care prea puţini înţeleg că este, de fapt, o lebădă cu pene de aur. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.