Am scris în episodul trecut despre deciziile înţelepte pe care le-a luat o antreprenoare atunci când compania ei a intrat în etapa de creştere. După ce a reflectat atent la întrebarea: „Este recomandabil să rămân la cârmă pe termen lung, conducând creşterea, sau e mai bine să o vând?”, a înţeles ce obiective personale şi ce limitări avea. A hotărât că urma să vândă, dar mai târziu, după ce valoarea de piaţă a companiei avea să crească, şi a reuşit. Cum a fost posibil acest final satisfăcător? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.