Airbnb a ajuns în culmea gloriei: este o afacere înfloritoare de miliarde de dolari, care prin inovaţie, isteţime şi strategii de marketing digital controversate, duse la extrem, şi-a croit acces la milioane de clienţi, revoluţionând industria ospitalităţii. Cum a ajuns Airbnb un inginer al economiei participative, al economiei viitorului, explică Brad Stone în cartea sa „Pricopsiţii: cum Uber, Airbnb şi companiile ucigaşe din noul Silicon Valley schimbă lumea”. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.