019. Rucsandra Hurezeanu, fondator şi CEO Ivatherm

Postat la 08 decembrie 2021 12128 afişări

019. Rucsandra Hurezeanu, fondator şi CEO Ivatherm

Rucsandra Hurezeanu este cea care a pornit în piaţa locală, în 2005, prima companie de dermatocosmetice, Ivatherm, în urma concesionarii unui izvor termosalin de la Herculane.

Anterior, a lucrat timp de un deceniu în marketing şi vânzări, în unele dintre cele mai mari companii farmaceutice din România şi Franţa.

Este absolventă a Facultăţii de Medicină din Bucureşti şi a unor cursuri de economie la Paris, urmate de un doctorat în ştiinţe medicale, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul companiei.

Brandul Ivatherm este vândut astăzi în 18 ţări din Europa, Asia şi Orientul Mijlociu.

Top 3 priorităţi pentru viitor:

1.Œ Ivatherm este o marcă cu un potenţial de creştere mare, capabilă să dubleze cifrele în următorii 3 ani. Creşterea cea mai mare va veni din cele mai mari trei pieţe în care suntem prezenţi cu parteneri foarte serioşi, China, India şi Rusia. Prioritatea noastră este adaptarea strategiei şi campaniilor care ne-au adus succes pe piaţa locală, la internaţional. Cercetarea şi dezvoltarea de produse noi, inovatoare, eficiente vor fi adaptate acestor pieţe.

2. A doua prioritate este analiza şi implementarea schimbărilor necesare pentru un impact cât mai mic asupra mediului şi diminuarea amprentei de carbon. Încercăm să facem fiecare produs mai sustenabil prin schimbarea ambalajului şi înlocuirea lui cu plastic reciclat sau reciclabil. Lucrăm de asemenea la crearea de produse în ambalaje speciale cu care clienţii vor putea să reumple flacoanele vechi achiziţionate anterior. Ca întotdeauna, urmărim trasabilitatea fiecărui ingredient şi alegem ingrediente naturale, hipoalergenice, provenite din surse controlate.

Ž3. Accelerarea digitalizării este o altă prioritate. Până acum doi ani eram un brand şi o companie „brick and mortar”, cu vânzare exclusivă în farmacii, dar astăzi am devenit şi un brand digital. Campaniile de digital performance şi promovarea prin social media care a devenit „new media” ne-a adus creşteri de 20% chiar şi pe timpul pandemiei. În următoarea perioadă vrem să implementăm strategia care are succes în România în toate cele 18 ţări în care suntem prezenţi. În acest moment construim împreună cu partenerii noştri platforme digitale de e-shop în limba arabă şi în limba rusă.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.