100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Vladimir Sterescu, Country Manager & SVP EMEA, CGS România - 100
Vladimir Sterescu şi-a început cariera la Connex, actualul Vodafone, unde a schimbat şapte roluri, primul fiind în cadrul departamentului de call center.
În 2003 şi-a înfiinţat prima companie, EasyCall, alături de alţi doi acţionari, Gheorghe Rusu şi Sorin Cristescu, business achiziţionat după 3 ani de gigantul american CGS, care i-a oferit şi conducerea operaţiunilor companiei în regiunea EMEA.
Executivul este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. La întrebarea „top priorităţi pentru viitorul companiei pe care o conduc” mă gândesc ca pe termen scurt să reuşesc efectiv să integrez în organizaţia pe care conduc acei colegi cu care de un an şi jumătate nu ne-am întâlnit şi nu au vizitat sediile noastre. Este un challenge, şi chiar dacă pentru multe firme înseamnă doar câţiva angajaţi, în industria serviciilor de outsourcing înseamnă deja câteva sute doar la nivelul anului 2021, urmaţi de alte câteva sute în 2022 pentru fiecare jucător din această piaţă. Cu alte cuvinte, discutăm anul viitor la nivel de CGS România de circa 650 din, probabil, aproape 4.800 de angajaţi care vor trebui să fie convinşi că firma pentru care lucrează este alegerea perfectă pentru ei, că au şansa de a creşte, de a face proiecte mari împreună, a se dezvolta, a-şi face acel network de care orice tânăr are nevoie la începuturile carierei.
2. Pe termen lung mă interesează adoptarea acelor tehnologii inovative care chiar contribuie la a ne îmbunătăţi calitatea serviciilor, productivitatea, înţelegerea datelor cu care lucrăm sau securitatea informatică.
3. La nivel „top priorităţi pentru viitor la nivel personal” îmi doresc timp! Timp pentru a crea, timp pentru inova, timp pentru a mă ridica peste nivelul problemelor de fond şi a împărtăşi din experienţa mea generaţiilor care vin din urmă, în sensul pepetuării unei culturi constructive solide în tot ce facem, versus un consum minimal dar accelerat din cât mai multe oportunităţi ce ni se oferă sub o falsă importanţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro