100 TINERI MANAGERI DE TOP - Alina-Georgeta Georgescu, IBM România & Moldova
Coordonează o echipă de şapte oameni, dar îşi păstrează în continuare şi un rol în vânzările directe şi este membru al boardului de conducere al IBM România.
"Încă din timpul facultăţii m-am alăturat departamentului de PR & Marketing al companiei Softwin, într-un rol diferit de cursurile Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială din cadrul Universităţii Bucureşti pe care le urmam", spune Alina-Georgeta Georgescu. Acesta a fost începutul carierei sale şi locul în care s-a dezvoltat ca specialist în comunicare şi psihologie umană şi socială. După patru ani petrecuţi în cadrul departamentului de marketing, s-a alăturat echipei IBM, unde s-a ocupat de vânzări de servicii tehnologice IT către companiile din sectorul privat pentru o perioadă de aproximativ doi ani.
"Din 2009, pasul definitoriu de până acum al carierei mele a fost acela de a prelua relaţia de comunicare, relaţionare şi vânzare cu trei dintre cei mai mari clienţi ai IBM România din sectorul bancar", îşi aminteşte Georgescu. În ianuarie 2012 a făcut primul pas spre cariera de management, când a fost promovată ca business partner organisation manager pentru România şi Moldova. Din această poziţie coordonează o echipă de şapte oameni, dar îşi păstrează în continuare şi un rol în vânzările directe. Este, de asemenea, membru al boardului de conducere al IBM România şi este direct responsabilă de auditul organizaţiei la nivel de ţară şi de strategia de vânzare prin intermediul canalului de parteneri. Practic, IBM a fost locul în care s-a dezvoltat cel mai mult. "Este o mare realizare că am reuşit să mă integrez într-o organizaţie atât de complexă şi să cunosc oameni foarte buni din punct de vedere profesional", menţionează Alina-Georgeta Georgescu. Pe plan profesional, următorii ani sunt dedicaţi atingerii obiectivelor de ţară ale IBM România, în timp ce pe plan personal îşi doreşte să participe la un semi-maraton alături de soţul său.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro