100 TINERI MANAGERI DE TOP - Cătălin Stroe, Ruris
De profesie inginer, Cătălin Stroe a ales calea antreprenorială în urmă cu 19 ani, când a fondat Ruris. Astăzi a rămas singurul român care mai produce motoutilaje agricole, luptându-se pe această piaţă cu branduri externe puternice.
Afacerea Ruris a pornit în 1993, când absolventul de Politehnică a decis să înfiinţeze la Craiova o firmă, primul proiect cu care a debutat fiind un motofierăstrău. "Industria era la pământ, deci motofierăstrăul n-a fost un succes, aşa că am proiectat un motocultor, însă nu avea cine să-l fabrice", îşi aminteşte Stroe. La două decenii de atunci, Ruris este numărul unu în vânzări de motocultoare, motosape, motocoase şi motocositori. Mai bine de trei sferturi dintre produse se vând în mediul rural, iar cea mai mare pondere a vânzărilor se realizează prin intermediul dealerilor, deşi compania activează şi prin magazine proprii sau prin reţelele Baumax, Hornbach şi Dedeman. El spune că produsul românesc este privit în 2012 cu doi ochi: buni, pentru că raportul calitate-preţ e avantajos, sau răi, dat fiind că "brandul de ţară afectează modul în care îl văd clienţii". Produsele se adresează în principal micilor întreprinzători şi fermieri cu exploataţii agricole de câteva hectare, ca urmare a gradului ridicat de fragmentare a terenurilor din România şi a agriculturii de subzistenţă "practicată la scară naţională".
Stroe explică faptul că, de-a lungul ultimilor ani, cel mai complicat demers a fost reprezentat de găsirea unui consilier care să-i ofere consultanţă în dezvoltarea strategiei de afaceri. Iar anul 2012 a fost cel în care compania din Oltenia a ales să se extindă şi pe pieţele din jurul României, deci lupta cu principalii competitori, Stihl şi Husqvarna, nu se va mai da numai pe piaţa locală. Planurile sale nu se opresc aici. Stroe spune că peste zece ani va vedea compania pe care o deţine în top 100 al celor mai mari producători de utilaje agricole din lume.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro