Ce priorităţi de business are pentru viitor Andreea Moldovan, executivul din fruntea operaţiunilor locale ale companiei Avon
Andreea Moldovan s-a alăturat companiei Avon în urmă cu peste două decenii.
Înainte de a prelua, în urmă cu trei ani, funcţia actuală, ea a coordonat operaţiunile Avon din Maroc şi din mai multe pieţe europene: Cehia, Slovacia, Finlanda, Estonia, Lituania şi Letonia.
Executivul a urmat cursurile Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi o serie de cursuri de specializare în cadrul London Business School, potrivit informaţiilor disponibile pe LinkedIn.
Printre hobby-urile sale se numără sportul (schi, tenis, înot), fotografia şi zona de fashion, în care, cu ani în urmă, s-a implicat intens, urmând un curs de design vestimentar şi lansând chiar şi o serie de colecţii proprii.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Inovaţia la nivel de produs, prin care reuşim să ne menţinem poziţia de top în ceea ce priveşte tehnologiile revoluţionare pe care le aducem pe piaţa mass market.
2.Digitalizarea experienţei Avon atât prin instrumente create pentru consumatori (broşura digitală se răsfoieşte acum din câteva clickuri, direct de pe telefon), dar şi pentru forţa de vânzări (Avon On, o aplicaţie care a revoluţionat modul în care comunitatea noastră îşi gestionează activitatea Avon).
3. Programul de beneficii pentru forţa de vânzări, proaspăt reinventat printr-un model de business revoluţionar lansat la finalul lunii septembrie, prin care urmărim să oferim comunităţii noastre cea mai atractivă oportunitate de pe piaţa de vânzări directe. În paralel, indiferent de priorităţile de business, ne lăsăm întotdeauna conduşi de misiunea noastră de a susţine femeile din întraga lume si de a „democratiza” accesul la produce cosmetic cruelty free de o calitate excelentă, totul cu grijă pentru planetă şi pentru oameni.
Andreea Moldovan a fost clasată pe poziţia 23 în ediţia din acest an a topului 100 Cei mai admiraţi CEO, realizat de Business MAGAZIN.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană