Cine este omul care conduce unul dintre primele hipermarketuri deschise pe piaţa locală şi care sunt priorităţile lui pentru viitor
Doctor în economie, cu o vastă experienţă în dezvoltarea şi implementarea strategiilor de afaceri în industria comerţului, Adrian Ariciu şi-a început cariera la Metro România în martie 2000.
După ce a condus activitatea diferitelor departamente din cadrul companiei, a decis să îşi folosească experienţa şi să contribuie, între 2013 şi 2017, la transformarea modelului de afaceri al Metro Ucraina, în calitate de chief commercial officer, iar mai târziu, în calitate de offer management director.
Revenind în România în 2017, a fost numit director de operaţiuni, înainte de a prelua funcţia de director comercial în 2018. În 2020, a trecut la rolul de CEO al Metro România.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Oamenii – în centrul priorităţilor noastre s-au aflat şi se vor afla oamenii: echipa Metro, furnizorii şi clienţii care fac povestea Metro să fie una despre succes, respect şi parteneriate de lungă durată. Este o responsabilitate asumată în ADN-ul companiei, mai ales în contextul socioeconomic pe care îl parcurgem.
2. Produsele – produsele pe care le punem la dispoziţia clienţilor profesionişti, fie ele produse care se găsesc pe raft sau produse digitale pentru succesul antreprenorilor revânzători sau HoReCa şi din franciza LaDoiPaşi. Astfel, vom continua să extindem şi să îmbunătăţim soluţiile multi-dimensionale, precum aplicaţia METRO, care oferă clienţilor o experienţă de cumpărături mult mai eficientă, platforma de livrare MShop pentru profesioniştii care au nevoie de servicii de distribuţie, sau platforma DISH, care oferă soluţii digitale pentru sectorul HoReCa, precum şi GastronoMETRO, un centru dedicat expertizei în gastronomie.
3. Planeta – o responsabilitate permanentă pentru Metro constă în grija faţă de mediul înconjurător şi crearea unui ecosistem curat de care să se bucure generaţiile următoare. Ne orientăm către proiecte care au în centru utilizarea eficientă a resurselor, reciclarea şi reintegrarea lor în circuitul economic, precum şi implementarea de soluţii care să contribuie la micşorarea impactului asupra mediului. Reducerea risipei alimentare pe care o susţinem prin eforturi conjugate cu Banca pentru Alimente, reducerea consumului energetic, reducerea amprentei de carbon sunt câteva dintre preocupările care stau la baza strategiei noastre şi în care investim cu consecvenţă.
Profilul lui Adrian Ariciu, CEO al Metro România, a apărut în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA, EDIŢIA 2021.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro