Cum vede viitorul Dani Caramihai, cofondator şi CEO Fratelli Group
Dani Caramihai se ocupă de managementul de zi cu zi al businessului Fratelli, unul dintre cele mai mari grupuri locale din HoReCa, iar ceilalţi îşi împart atribuţiile de comunicare, design şi zona juridică.
A ştiut încă din liceu că vrea să îi urmeze tatălui său în industria de restaurante – el a cumpărat la începutul anilor '90 restaurantul Casa Albă din Băneasa.
A lucrat alături de tatăl său până la 28 de ani, respectiv până la finalul lui 2004, acesta fiind de altfel momentul în care cei patru asociaţi – doi prieteni şi doi veri – au început să scrie istoria grupului Fratelli.
Cei patru (fraţii Liviu şi Mihai Popescu, Dani Caramihai şi Nicu Mărgeanu) au înfiinţat businessul cu o investiţie iniţială de 170.000 de euro.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Cheia afacerii noastre sunt oamenii: Oaspeţii, dar şi colegii noştri. Investiţia majoră pe care o facem din prima zi de funcţionare, până astăzi inclusiv, este pregatirea colegilor pentru a fi în topul preferinţelor oaspeţilor noştri. Financiar vorbind, nu ne permitem să reducem această investiţie. Afectiv, nu vrem să pierdem oamenii care ne sunt alături de la început si care, vă asigur, nu sunt puţini.
2. Principalul nostru obiectiv este de a reinventa in permanenţă brandurile şi locaţiile care fac parte din Fratelli Grup. Cea mai mare provocare, din fiecare an, nu doar pentru 2021-2022, este să ne păstrăm standardele ridicate şi să profităm de orice oportunitate pentru a le depăşi. În ultimii ani, Fratelli Grup a crescut prin locaţiile de zi şi de seară: Fratellini, Biutiful, Uanderful, Fratelli Ristorante Mamaia, Fratelli Herăstrau, Carnivale Food Market, dar şi prin servicii de delivery. Momentan, tendinţa consumatorului este acum de a alege spaţii mai mici, de a comunica mai mult decât de a dansa sau a asculta muzică la intensitate crescută, de a se bucura de experienţe neaşteptate şi chiar personalizate. Totodată, de-a lungul anilor trecuţi a existat un interes crescut în ţară de a franciza si brandul Biutiful, pe lângă brandul Fratelli. Aşadar, speram ca începând de anul viitor, de atmosfera Biutiful să se bucure mai multe oraşe, nu doar Bucureştiul sau Mamaia.
3. De asemenea, gestionarea zonei premium a festivalurilor şi conferinţelor mari din România ne ajuta să fim mai aproape de clienţii nostri, prin divizia Fratelli Catering, dar şi să devenim cunoscuţi la scară mai largă ca un brand conştient, de încredere, performant si care astfel cizelează şi imbunătăţeşte percepţia consumatorilor faţă de serviciile Horeca. Încet, încet, cu efort susţinut şi răbdare, piaţa se va stabiliza, iar cu înţelepciunea pe care o vom câştiga în urma acestei situaţii prin care trecem, vom îmbunătăţi modul în care acţionăm şi ne desfăşurăm activităţile. Doar că va trebui să fim mult mai precauţi, mai responsabili, mai conştienţi şi să avem o putere mai mare de adaptare la schimbare.
Dani Caramihai ocupă locul 37 în clasamentul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA 2021.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro