Cum vinde un tânăr român de 30 de milioane de euro: Am spălat pe jos şi am aşezat haine pe umeraş
Citeşte în premieră alte poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, care va fi lansat de Business Magazin în luna mai.
Tot atunci vom premia cei mai performanţi tineri din mediul de afaceri la Gala Tineri Manageri de Top, organizată de Business Magazin.
Cosmin Ulmean este managerul pe mâna căruia grupul german Takko a lăsat în ultimii şase ani un buget de circa 15 milioane de euro pentru dezvoltarea unei reţele care a ajuns la 60 de magazine de îmbrăcăminte.
Cosmin Ulmean s-a angajat la compania nemţească încă de la intrarea acesteia pe piaţa locală în 2007, după ce anterior lucrase mai mulţi ani în retailul electro IT. Ulmean şi-a început însă cariera în presă încă de pe vremea când urma cursurile Facultăţii de Management în Economia Turismului şi Comerţului din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara. Ulterior a luat drumul advertisingului, angajându-se într-o agenţie unde avea drept client compania Quasar, dealer la acel moment al operatorului de telefonie mobilă Connex.
Apoi s-a „mutat la client" în poziţia de director de marketing şi vânzări. Din 2003 a început să lucreze pentru retailerul electro-IT Flanco, unde a rămas timp de patru ani şi povesteşte acum că a început să se dezvolte în carieră. Iniţial a ocupat poziţia de director regional, iar apoi a avansat ca director de proiect pentru Flanco World, unde trebuia să dezvolte un concept de magazin pe suprafaţă mare. Ultima poziţie deţinută în cadrul companiei a fost cea de business development manager, după care, când Flanco a fost preluat de Flamingo, a plecat. A fost recomandat de un fost coleg la Takko şi în aprilie 2007 a început procesul de recrutare. O lună mai târziu a înfiinţat compania în România, iar pe şapte septembrie deschidea primul magazin la Arad.
Ulmean spune că trecerea din domeniul electro-IT către modă s-a făcut fără probleme şi adaugă că retailul de fashion este mai dinamic. Povesteşte că primele trei luni şi jumătate în cadrul Takko au fost petrecute în Germania, la training. Timp de patru săptămâni a lucrat în două magazine Takko unde a început cu spălatul pe jos şi aşezatul hainelor pe umeraş şi a mers ulterior la casa de marcat. La întoarcerea în ţară s-a ocupat de dezvoltarea reţelei, iar recent a primit şi conducerea pieţei din Serbia, unde Takko are şase magazine.
FUNCŢIE general manager
VÂRSTĂ 37 de ani
ACŢIONARIAT Takko Germania
CIFRĂ DE AFACERI 2012 25-30 mil. euro
CIFRĂ DE AFACERI 2011 24 mil. euro
ANGAJAŢI 350-400
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro