Dan Şucu: Orice vânzare digitală are corespondenţă dublă în magazinele fizice.
Pentru al şaselea an consecutiv, Dan Şucu este cel mai admirat manager din industria mobilei. Grupul Mobexpert, dezvoltat de la zero de antreprenorul Dan Şucu, a înregistrat în 2015 creşteri de vânzări şi estimările pentru anul în curs se referă la o cifră de circa 130 de milioane de euro.
Omul de afaceri Dan Şucu, proprietarul grupului Mobexpert, spune că vrea ca în câţiva ani să dezvolte o reţea de outleturi Mobexpert la nivel regional, astfel încât să acopere cel puţin cu un magazin nordul Moldovei, Dobrogea, Transilvania şi sudul ţării. Şucu deţine un outlet în zona Pipera din Capitală de acum şase ani, magazin în care ajung game la finalul ciclului de viaţă sau pentru care se obţin unele reduceri de la producători sau distribuitori.
El spune acum că numai magazinele Mobexpert, fără outlet şi online, vor avea o creştere de circa 12% până la final de an şi că în următorii doi ani vânzările online ale Mobexpert ar trebui să ajungă la 10 milioane de euro.
La fel ca mulţi alţi jucători din piaţa de mobilă, dar şi din alte sectoare, Mobexpert a fost puternic lovit de criză, afacerile grupului scăzând în 2009 la 115 milioane de euro, de la 169 în anul 2008 (prag istoric).
Din 2011 însă, grupul a revenit pe creştere, dată fiind concentrarea pe noi game de produse (cum ar fi cele de exterior), pe creşterea gamei de decoraţiuni şi a ritmului de intrare a produselor noi în magazine.
În 2014, Dan Şucu a început să apese pedala de acceleraţie din online, semnând parteneriate cu magazinele online emag.ro şi elefant.ro, iar în martie 2015 a relansat site-ul propriu. Anul acesta, vânzările din online ale Mobexpert se vor duce spre 4 milioane de euro.
„Sunt sigur că online-ul încă este folosit mai mult pentru informare şi că orice vânzare digitală are corespondenţă dublă în magazinele fizice. Totuşi, creşterea este foarte bună pe online şi ne ajută în primul rând să susţinem evoluţia bună din magazinele fizice, pentru că partea digitală a influenţat mult acea creştere de 12% a cifrei de afaceri până la final de an doar penrtu magazinele Mobexpert.“
În ultima perioadă, cele mai bune creşteri în consum s-au văzut la decoraţiuni, gamă pe care omul de afaceri vrea să o ducă la peste 35% din cifra de afaceri, în special cu ajutorul online-ului, dar şi pe zona de cultură a somnului (cum ar fi saltelele), unde oferta a crescut de trei ori, dar şi vânzările la fel.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro