Georgiana Curuia
Georgiana Curuia a lansat, în urmă cu mai bine de zece ani, brandul românesc de haine PNK Casual. Împreună cu sora ei, Patricia Nicolae, se ocupă atât de conducerea afacerii, cât şi de designul hainelor.
Georgiana Curuia a pornit la drum cu câteva mii de euro şi cu o echipă de cinci angajaţi, iar în prezent este o afacere cu 70 de angajaţi şi cu afaceri cumulate de peste 1,9 milioane de lei. Totul a început în 2002, cu un mic atelier de producţie de modă care distribuia modelele în magazine multibrand din Bucureşti.
Un an mai târziu, când Patricia Niculae a intrat în business alături de sora ei, au început primele încercări de poziţionare a PNK Casual ca brand românesc.
Georgiana Curuia a deschis primul magazin PNK Casual în 2005, iar de atunci brandul a continuat să se extindă în ţară şi în Bucureşti. În 2012, cele două surori au deschis fabrica unde sunt produse lunar circa 7.000 de articole, iar un an mai târziu au inaugurat şi un flag-ship pe Calea Dorobanţilor. Cea mai recentă realizare o reprezintă lansarea brandului pentru copii Little PNK.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro