Georgiana Curuia

Postat la 01 iulie 2014 1349 afişări

Georgiana Curuia

Georgiana Curuia a lansat, în urmă cu mai bine de zece ani, brandul românesc de haine PNK Casual. Împreună cu sora ei, Patricia Nicolae, se ocupă atât de conducerea afacerii, cât şi de designul hainelor.

Georgiana Curuia a pornit la drum cu câteva mii de euro şi cu o echipă de cinci angajaţi, iar în prezent este o afacere cu 70 de angajaţi şi cu afaceri cumulate de peste 1,9 milioane de lei. Totul a început în 2002, cu un mic atelier de producţie de modă care distribuia modelele în magazine multibrand din Bucureşti.

Un an mai târziu, când Patricia Niculae a intrat în business alături de sora ei, au început primele încercări de poziţionare a PNK Casual ca brand românesc.

Georgiana Curuia a deschis primul magazin PNK Casual în 2005, iar de atunci brandul a continuat să se extindă în ţară şi în Bucureşti. În 2012, cele două surori au deschis fabrica unde sunt produse lunar circa 7.000 de articole, iar un an mai târziu au inaugurat şi un flag-ship pe Calea Dorobanţilor. Cea mai recentă realizare o reprezintă lansarea brandului pentru copii Little PNK.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
georgiana curuia,
PNK Casual
/lideri/georgiana-curuia-12866788
12866788
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.