Mihai Bârsan, Ursus Breweries: Indiferent unde m-aş afla, eu trăiesc cu sufletul în România
Mihai Bârsan este, la numai 35 de ani, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries. El este unul dintre cei 100 de tineri manageri pe care BUSINESS Magazin îi oferă României în ediţia a şaptea a catalogului, 100 TINERI MANAGERI DE TOP, care va apărea în 28 mai.
BUSINESS Magazin: De cât timp lucraţi în firmă şi cum aţi decis să acceptaţi o poziţie în cadrul companiei?
Mihai Bârsan: Lucrez în SABMiller din 2005; prima poziţie din cadrul subsidiarei din România, Ursus Breweries, a fost senior brand manager Timişoreana. În 2009 am preluat o funcţie de marketing manager în hub-ul european, apoi la foarte scurt timp poziţia de director de marketing al subsidiarei SABMiller din Slovacia. Începând cu aprilie 2012 am preluat conducerea departamentului de marketing din Ursus Breweries, revenind deci la "prima dragoste".
BUSINESS Magazin: Câţi oameni aveţi în subordine şi care este bugetul pe care îl administraţi?
Mihai Bârsan: Echipa pe care o conduc este o echipă de 30 de oameni care administrează cu un buget în zona zecilor de milioane de euro.
BUSINESS Magazin: Care a fost cel mai dificil moment din carieră? Cum l-aţi depăşit?
Mihai Bârsan: Greu de zis. Au fost momente când m-a "smerit" o lansare puternică a competiţiei sau perioade de mare intensitate şi încărcare, dar din fericire am găsit undeva înţelepciunea şi resursele să merg mai departe. Slavă Domnului!, de fiecare dată a existat o cale, o abordare nouă, un sprijin de la echipă sau de la superior. Privind în viitor, sunt sigur că vor veni momente şi mai frumoase, şi mai dificile decât în trecut. Viaţa e interesantă.
BUSINESS Magazin: Aţi cochetat vreodată cu ideea de antreprenoriat?
Mihai Bârsan: Da, nu mă împac cu idea "birocratului" de marketing: este foarte important pentru mine să am sentimentul unei libertăţi antreprenoriale, de a fi "in charge". Avantajul multinaţionalei este însă că are sisteme de suport care preiau marea grămadă de corvoadă birocratică (adevăratul duşman al iniţiativei private), astfel că te poţi ocupa mai mult timp de ceea ce reprezintă partea cu adevărat interesantă şi antreprenorială a afacerii.
BUSINESS Magazin: Unde vă vedeţi peste 10 ani?
Mihai Bârsan: În România. Dacă am învăţat ceva în scurtul meu periplu este că indiferent unde m-aş afla, eu trăiesc cu sufletul în România. Am învăţat că mă atrage mai mult idea de a-mi lăsa o amprentă care să schimbe în bine ceva la mine în ţară decât în lumea largă. De aceea am şi revenit la Ursus Breweries. E greu de spus ce se va întâmpla în 10 ani, dar sigur vor fi încă enorm de multe de făcut în această zona: dezvoltarea unor mărci, afaceri, modele şi simboluri româneşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro