Povestea româncei care vinde piatră pe internet de 5,3 milioane de euro

Autor: Ioana Matei, Florin Casota Postat la 22 ianuarie 2018 2400 afişări

Mariana Brădescu şi soţul ei, Sergiu Constantinescu, au fost primii care au mizat pe online într-un domeniu în care dominau deplasările pe şantiere şi au înfiinţat piatraonline.ro, primul magazin online din România dedicat exclusive pietrei naturale, în urmă cu un deceniu (în prezent afacerea include şi un showroom).

Povestea româncei care vinde piatră pe internet de 5,3 milioane de euro

Compania Rock Star Construct, sub care operează marca Piatraonline, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri 5,3 milioane de euro. Pentru 2018, compania vizează în principal investiţiile din zona B2B 

„Ambiţia noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a creşte sau pentru a ne proteja de schimbările bruşte care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenţi cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăţi din partea cadrului legislativ iar discuţiile cu autorităţile nu par să clarifice lucrurile deocamdată”, menţionează Mariana Brădescu Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE. 

Printre principalele preocupări ale Marianei Brădescu, din afara jobului, se numără gastronomia şi călătoriile. Şi-a dorit întotdeauna  un job care să îi permită să călătorească şi spune că, fără să facă o alegere clară în această direcţie, actuala poziţie îi oferă această posibilitate. Astfel, şi-a propus să aibă în fiecare an o medie de 12 călătorii în agendă: atât în interes profesional, cât şi vacanţe propriu-zise. „Chiar şi călătoriile în interes profesional sunt frumoase şi mă bucur de ele pentru că îmi oferă posibilitatea să iau o gură de aer proaspăt, să cunosc oameni noi, să caut şi să găsesc inovaţii în domeniul nostru, să aduc produse mai bune în portofoliu şi să îmi cresc nivelul de cunoştinţe din domeniul în care activez”, povesteşte antreprenoarea. 

Citeşte aici povestea afacerii piatră online

În ceea ce priveşte gastronomia, povesteşte: „Ador să merg în restaurante, să caut mereu restaurante noi şi să le «verific», dar sunt şi fidelă locurilor care şi-au demonstrat calităţile”.

Dacă ar fi pentru o zi preşedinte, cele mai importante trei decizii pe care le-ar lua Mariana Brădescu ar fi legate de alegeri, transparenţă şi legislaţie. „1. Cred că trebuie să se introducă votul obligatoriu pentru categoriile de oameni cu studii, minimum studii liceale, şi cred că ar trebui să existe şi o pedeapsă pentru faptul că de cele mai multe ori cetăţenii îşi găsesc orice altă preocupare în ziua alegerilor decât să meargă până la secţia de votare şi să îşi exprime opţiunea politică. 2. Prin transparenţă mă refer la corupţie, la metodele pe care astăzi reprezentanţii puterii din România le au la dispoziţie pentru a «băga sub preş» toate acţiunile în interes personal, acţiuni prin care se delapidează bugetul de stat în fiecare secundă cu sume enorme. 3. Legislaţia în România este una învechită şi depăşită şi avem nevoie urgenţă de o remaniere în acest domeniu pentru a putea să avem o activitate cât mai eficientă şi coerentă.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.