Tânărul care la 24 de ani făcea marketing pentru Tico, Cielo, Espero şi Nubira şi coordona 70 de dealeri

Autor: Razvan Muresan Postat la 03 februarie 2014 759 afişări

Dragoş Grăpinoiu conduce din 2008 departamentul de marketing şi planificare al Mazda România şi are o experienţă în industria auto de peste zece ani.

Tânărul care la 24 de ani făcea marketing pentru Tico, Cielo, Espero şi Nubira şi coordona 70 de dealeri

Dragoş Grăpinoiu şi-a început cariera în timpul facultăţii când a lucrat în departamentul de vânzări al Proimpex, de unde a plecat în 2002 în departamentul de exporturi al Uzinexport, una dintre companiile de trading specializate în ciment şi inginerie metalurgică.

Din septembrie 2003 s-a alăturat echipei Daewoo, unde a lucrat la partea de marketing pentru patru modele de pe piaţa locală şi a analizat activitatea celor 70 de dealeri. Perioada 2005-2007, cea mai bună din punct de vedere al vânzărilor, a petrecut-o în cadrul importatorului Automotive Trading Services, devenit apoi Citroën România.

Dragoş Grăpinoiu a absolvit Facultatea de Comerţ din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti în 2001. Este pasionat de filme, şah şi fitness.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tanarul-care-la-24-de-ani-facea-marketing-pentru-tico-cielo-espero-si-nubira-si-coordona-70-de-dealeri-12015304
12015304
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori