Tineri manageri de top 2016: Dragoş Petrea, global channels & general business head south-east europe SAP
36 DE ANI / GLOBAL CHANNELS & GENERAL BUSINESS HEAD, SOUTH - EAST EUROPE / SAP
Dragoş Petrea s-a angajat încă din timpul facultăţii pe o poziţie de suport tehnic în zona de software în cadrul Xerox România, apoi în următorii şapte ani a schimbat mai multe pălării şi a avut roluri diverse în marketing, vânzare şi management. Din 2010 s-a alăturat SAP România cu misiunea de a dezvolta şi coordona reţeaua locală de parteneri. La doar un an a preluat şi responsabilitatea pentru Bulgaria, din 2013 şi pentru Croaţia şi Slovenia, iar de anul trecut coordonează reţeaua de parteneri şi alianţe SAP din întreaga regiune a Europei de Sud-Est.
Deşi regiunea Europei de Sud-Est este considerată de mulţi pe multe planuri ca fiind în urma Europei de Vest, Petrea susţine că din punctul de vedere al nivelului de expertiză a partenerilor SAP şi al adopţiei de astfel de soluţii, regiunea noastră se află de multe ori înaintea pieţelor mature. „Anul trecut, am realizat o creştere cu trei cifre în ceea ce priveşte vânzările de soluţii în cloud şi o creştere cu două cifre în zona tradiţională, a soluţiilor on-premise. Am reuşit de asemenea să dezvoltăm, împreună cu partenerii noştri din regiune, centre de consultanţă, cu specialişti care implementează soluţii SAP peste tot în lume. România este lider în această privinţă, centrul de consultanţă SAP pentru tehnologiile Cloud şi HANA din ţara noastră fiind cel mai important din Europa“, spune Dragoş Petrea.
Acesta spune despre slujba sa că prezintă momente interesante, provocări în fiecare săptămână, deoarece interacţionează cu ţări diferite, iar orice mişcare politică poate avea un impact asupra mediului de afaceri. „Apar constant mici crize care trebuie administrate. Toate acestea fac parte din activităţile de zi cu zi.“
Dragoş Petrea menţionează criza din 2008-2009 ca un moment dificil din carieră. „După o perioadă de dezvoltare foarte rapidă în România, când industria IT creştea mai mult decât alte industrii, debutul crizei a fost o experienţă pentru care mulţi dintre noi nu am fost pregătiţi. Personal, după ce am depăşit acest moment, mi-am dat seama că am învăţat foarte multe din dificultăţile pe care le-am întâmpinat, dezvoltându-mi abilităţi precum flexibilitatea mult mai mare, adaptarea rapidă şi capacitatea de a gestiona într-un timp scurt şi cu uşurinţă situaţiile dificile nou apărute.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro