TINERI MANAGERI DE TOP: Claudia Firez, doctorul care face marketing pentru medicamente
Claudia Firez a profesat timp de doi ani ca medic, apoi a pasit in industria farmaceutica, ca reprezentant de vanzari. Drumul pana la campanii de marketing pentru cel mai mare producator de generice din Romania a fost insa extrem de captivant.
"Orientarea spre functia de reprezentant medical a fost una naturala - pregatirea de specialitate este, in opinia mea, extrem de necesara pentru a putea oferi medicilor toate informatiile cu privire la studiile clinice de produs si pentru a putea aborda intr-o maniera profesionala aspectele legate de tratamentul diferitelor afectiuni", spune Claudia Firez. Pentru cariera sa, cele mai mari oportunitati s-au concretizat in cadrul companiei Terapia Ranbaxy, unde a avansat de la pozitia de reprezentant medical senior la cea de area sales manager si, apoi, branded business director si director de marketing.
"Intr-o piata atat de dinamica si complexa cum este cea farmaceutica, provocarile generate de momentele dificile fac parte din cotidian - important este sa le poti depasi, reusind totodata sa le transformi in oportunitati." Nicio zi nu seamana cu alta, ceea ce, dupa cum spune chiar ea, o tine mereu "in priza".
Mai ales ca au fost destule situatii notabile in cadrul companiei, iar una dintre acestea este lansarea modelului hibrid de business Ranbaxy-Daiichi Sankyo, care a insemnat preluarea si relansarea pe piata din Romania a doua produse originale, cu rezultate notabile. Firez se mandreste cu prezenta a doua medicamente Terapia Ranbaxy in top cinci produse OTC pe piata farmaceutica: Aspenter, locul al doilea, si Aspacardin, locul al patrulea.
De asemenea, daca ne referim la topul primelor douazeci de produse ale companiei, 85% dintre acestea sunt lider in categoria lor, potrivit datelor furnizate de oficiali ai producatorului de medicamente. "Sunt performante pe care le-am realizat si le realizam in echipa si sunt bucuroasa sa am alaturi de mine oameni excelenti." La partea de dezavantaje Firez spune ca serviciul este extrem de solicitant, iar cel mai mare minus pe care il resimte este timpul extrem de redus pe care il poate petrece alaturi de copilul sau. Pe viitor, consolidarea pozitiei in companie si evolutia pe o pozitie superioara in ierarhie sunt "lucruri pe care mi le imaginez posibile in urmatorii cinci-zece ani".
BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.
Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro