Vinde de zece ani jocuri pe calculator în 22 de ţări şi câştigă milioane de euro
Pasionat de calculatoare şi jocuri electronice încă din perioada liceului, Silviu Stroie a intrat în domeniu de atunci, la începutul anilor ’90.
S-a înscris în Clubul Român de Calculatoare şi a devenit redactor al primei reviste de jocuri din România, hobBIT, care a fost publicată până în 1993. Şi-a continuat cariera jurnalistică la RamTop – Home Computer Magazine, o revistă care furniza informaţii din zona jocurilor pe calculator şi pe care a condus-o, iar din 1995 s-a mutat la Computer Games Magazine unde a fost redactor-şef din 1996, timp de doi ani. A decis apoi să urmeze calea antreprenoriatului.
Încă student al Facultăţii de Management din cadrul Universităţii Hyperion din Bucureşti, pe care a absolvit-o în 2002, Silviu Stroie a lansat forumul ComputerGames.ro în 1999 şi a început să monetizeze site-ul din publicitate online, iar din 2003 a abordat segmentul distribuţiei digitale de jocuri. Concret, comercializa jocuri prin internet, afacere care a crescut anul trecut la 1,8 milioane de euro, din care 90% din vânzarea propriu-zisă şi restul din publicitatea de pe site-ul care număra la finele lui 2012 aproape 730.000 de vizitatori unici pe lună.
Computer Games distribuie jocurile momentan în 22 de ţări – România, Polonia, Turcia, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Croaţia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia, Slovenia, Grecia, Cipru, Albania, Moldova, Egipt, Israel, Iordan, Arabia Saudită şi Emiratele Arabe Unite - dar lucrează la extinderea şi în ţările CIS (fostul spaţiu sovietic şi ţările baltice). Practic, planurile vizează acoperirea cu produse şi servicii în format digital a tot ceea ce înseamnă Europa de Est, regiunea MENA (Midle East and North Africa) şi Comunitatea Statelor Independente. „Planurile mai extinse sunt să vând afacerea în următorii cinci ani, eventual unei companii multinaţionale", explică Silviu Stroie.
FUNCŢIE - CEO
VÂRSTĂ - 36 de ani
CIFRĂ DE AFACERI 2012 - 1,8 miliioane de euro
PROFIT NET 2012 - 120.000 euro
ANGAJAŢI - 12
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro