Cat castiga vedetele din Romania din publicitate?
Actori, cantareti sau sportivi isi folosesc notorietatea pentru a vinde cosmetice, iaurturi sau abonamente de telefonie mobila. Cei mai buni pot prinde si cateva contracte care le aduc in cont pana la cateva sute de mii de euro pe an.
Un parfum nou, un iaurt cu fructe exotice sau o alta campanie de prevenire a fumatului, toate au fost promovate prin asocierea cu o persoana publica. Actori, cantareti sau sportivi si-au vandut numele si imaginea pentru a vinde, mai departe, cosmetice, alimente sau abonamente de telefonie mobila.
In ultimii ani, piata publicitatii din Romania s-a aglomerat de spoturi la vopseaua de par in care ne zambeste o "Zana", de altele la budinca in care apare un selectioner de nationala sau de reclame la ulei in care o "Diva" toarna jumatate de sticla peste un bol de salata. Criticii spun ca e mai simplu sa cumperi notorietatea cuiva pentru a vinde orice, decat sa-ti bati capul cu un spot destept sau un slogan de efect care sa li se intipareasca tuturor pe buze.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro