CATALOG CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA - Retargeting Biz: Retargeting.app
Retargeting.app, lansată în septembrie 2021, reuneşte toate canalele de marketing relevante pentru magazinele online (reclame automatizate Google, Facebook şi Instagram, newslettere personalizate, recomandări de produse pe site, notificări push, SMS-uri, e-mailuri automate, campanii de Feedback şi pop-up-uri).
Descrierea inovaţiei:
Platforma este uşor de folosit chiar şi de utilizatorii neexperimentaţi, o campanie de marketing putând fi creată din doar cinci click-uri. La proiect au lucrat 15 ingineri software seniori, precum şi bogate resurse; de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management şi content.
Elementul de noutate:
Fiecare funcţionalitate a platformei Retargeting.app este automatizată şi pusă în valoare cu ajutorul Inteligenţei Artificiale. Utilizatorii au acces la resurse grafice şi de conţinut autogenerat foarte bogate, putând să modifice elementele campaniilor, astfel încât să reflecte cât mai bine identitatea de brand a afacerilor lor. Astfel, resursele umane, de timp, financiare şi creative de care magazinele online ar avea nevoie pentru a se promova online sunt reduse semnificativ.
Efectele inovaţiei:
Magazinele online care folosesc platforma Retargeting.app beneficiază de automatizarea şi personalizarea campaniilor de marketing (tehnologii complexe, de altfel dificil şi costisitor de implementat folosind alternativele disponibile) într-o manieră uşoară şi rapidă. Reclamele sunt complet automatizate, ceea ce duce la optimizarea costurilor, rata de conversie poate creşte chiar şi cu 15%, valoarea medie a comenzilor şi timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar, per ansamblu, vânzările magazinelor online ajung chiar şi să se dubleze. Newsletterele cu conţinut personalizat, care afişează recomandări de produse pe baza preferinţelor şi istoricului de comenzi al fiecărui cumpărător în parte, au generat magazinelor online care le-au adoptat o creştere a vânzărilor cu peste 12% încă din prima lună şi sunt deja folosite de peste 30% dintre utilizatorii platformei, deşi au devenit disponibile abia în această toamnă. Retargeting face personalizarea conţinutului şi automatizarea campaniilor de marketing accesibilă tuturor comercianţilor online, indiferent de cunoştinţe tehnice, resurse de timp şi nevoi, întrucât platforma oferă pachete construite pentru specificul fiecărei afaceri în parte. Astfel, magazinele online le pot oferi vizitatorilor şi abonaţilor lor o experienţă îmbunătăţită, ce duce la stabilirea unor legături mai strânse şi de lungă durată.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro