Citeşte în noul număr Business Magazin din 21 iulie 2014
"Cel mai vândut produs al crizei" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 21 iulie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.
COVER STORY: Cel mai vândut produs al crizei
Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat şi saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători şi milioane de clienţi. Economia îşi revine însă. Ce vor face covrigul şi piaţa de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?
STUDIU: Brandurile care le trezesc românilor cele mai multe emoţii
AUTO:Strategii pentru dublarea cotei de piaţă
ANTREPRENORIAT: Oamenii care au informtizat factura
CLUB BM: Toate drumurile duc în cloud
Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=12942054&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro