Citeşte în noul număr Business Magazin din 21 iulie 2014
"Cel mai vândut produs al crizei" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 21 iulie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.
COVER STORY: Cel mai vândut produs al crizei
Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat şi saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători şi milioane de clienţi. Economia îşi revine însă. Ce vor face covrigul şi piaţa de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?
STUDIU: Brandurile care le trezesc românilor cele mai multe emoţii
AUTO:Strategii pentru dublarea cotei de piaţă
ANTREPRENORIAT: Oamenii care au informtizat factura
CLUB BM: Toate drumurile duc în cloud
Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro