GMP castiga la Effie
Agentia GMP Advertising a castigat premiul Grand Effie, cu campania “Povestea merge mai departe” pentru brandul de bere Timisoreana, la cea de-a cincea editie a festivalului Effie, care premiaza eficienta in publicitate.
Celelalte doua campanii nominalizate pentru Grand Effie au fost pentru marca de medicamente Furazolidon, campanie a agentiei Propaganda, si cea pentru lactatele Tnuva, campanie realizata de BV McCann Erickson. GMP a castigat in total cele mai multe premii Effie, sapte la numar, in timp ce urmatoarele clasate, BV McCann Erickson si Leo Burnett, au castigat sase, respectiv patru premii.
Editia romaneasca a premiilor Effie, unde au fost inscrise 90 de campanii la 21 de categorii, a fost initiata de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si organizata de agentia Millenium Communications.
Premiile Gold Effie
Categoria | Agentia | Brand/Client |
Financiare - altele* | Headvertsing | ING Fond de Pensii |
Farmaceutice | Propaganda | Furazolidon |
Promotii FMCG Food | BV McCann Erickson | Sprite |
Promotii FMCG Non-Food | Punct Advertising | Dero Surf |
Promotii Servicii Non-FMCG | Propaganda | Radio Guerilla |
Non-profit/Pro-bono/ | Sorin Psatta | CNA |
Produse si servicii noi | GMP | Millennium Bank |
Telecomunicatii | Grey Worldwide | ClickNet |
Bauturi alcoolice | GMP | Timisoreana |
Succes sustinut | Unilever South Central Europe | Dero Surf |
Grand Effie | GMP | Timisoreana |
* cu exceptia imprumuturilor bancare
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro