Ioan Mezei, Stihl: Consumatorul român nu a avut niciodată acces la stare de normalitate
”Nu ştiu dacă în România consumatorul a avut vreodată acces la normalitate. Până în 2005-2006 nu a avut acces la credit, apoi au urmat anii în care a avut acces uşor la credit şi a consumat cât mai mult, iar acum am revenit într-o situaţie anormală”, spune Ioan Mezei, director general al companiei Stihl, specializată în vânzarea de unelte.
Înainte de căderea Lehman Brothers, care a echivalat cu debutul crizei, erau multe semnale că "era o situaţie contra naturii, iar acest comportament de acum chiar e normal", punctează Anca Bidian, CEO al Kiwi Finance. În opinia ei, comportamentul actual nu are legătura cu criza, nici cu decizia de cumpărare şi orice ban este valoros. "Iar noi nu prea ne-am confruntat cu acest respect pentru unitatea monetară. Dacă prin schimbarea aceasta vom migra către normalitate, eu zic că e un efect bun, chiar şi cu preţul pe care îl plătim". Mihaela Nicola, CEO al The Group, spune că noua normalitate ne-a făcut pe toţi să preţuim moneda, chiar şi pentru consumatorii neafectaţi atât de dramatic de criză încât să îşi schimbe obiceiurile de consum.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro