Ioan Mezei, Stihl: Consumatorul român nu a avut niciodată acces la stare de normalitate

Autor: Ioana Mihai Postat la 18 noiembrie 2011 51 afişări

”Nu ştiu dacă în România consumatorul a avut vreodată acces la normalitate. Până în 2005-2006 nu a avut acces la credit, apoi au urmat anii în care a avut acces uşor la credit şi a consumat cât mai mult, iar acum am revenit într-o situaţie anormală”, spune Ioan Mezei, director general al companiei Stihl, specializată în vânzarea de unelte.

Înainte de căderea Lehman Brothers, care a echivalat cu debutul crizei, erau multe semnale că "era o situaţie contra naturii, iar acest comportament de acum chiar e normal", punctează Anca Bidian, CEO al Kiwi Finance. În opinia ei, comportamentul actual nu are legătura cu criza, nici cu decizia de cumpărare şi orice ban este valoros. "Iar noi nu prea ne-am confruntat cu acest respect pentru unitatea monetară. Dacă prin schimbarea aceasta vom migra către normalitate, eu zic că e un efect bun, chiar şi cu preţul pe care îl plătim". Mihaela Nicola, CEO al The Group, spune că noua normalitate ne-a făcut pe toţi să preţuim moneda, chiar şi pentru consumatorii neafectaţi atât de dramatic de criză încât să îşi schimbe obiceiurile de consum.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Ioan Mezei,
Stihl,
marketing,
criza
/media-marketing/ioan-mezei-stihl-consumatorul-roman-nu-a-avut-niciodata-acces-la-stare-de-normalitate-8985002
8985002
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.