Patru companii din cinci folosesc, în România, reţelele sociale pentru promovare
În România, patru companii din cinci (78%, mai exact) folosesc reţelele de socializare pentru promovare, cu precădere Facebook, urmată de Youtube şi Linkedin, arată studiul "Social Media şi mediul de afaceri românesc" realizat de EY Romania. Studiul analizează răspunsurile a 173 de reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii.
La nivel mondial 97% dintre companii sunt prezente pe reţelele sociale.
94% dintre cei ce folosesc reţelele de socializare folosesc Facebook, în timp ce Youtube este utilizat de 43% iar Linkedin de 41%. Pentru comparaţie, la nivel mondial 92% din companii folosesc Facebook, 56% Youtube şi 70% Linkedin.
Reţelele de socializare sunt folosite cu precădere de 1 - 3 ani şi doar 39% dintre companii au un departament special pentru comunicarea prin social media. 83% cred că reţelele sociale sunt o modalitate rapidă şi eficientă de a prezenta produse şi servicii noi.
În România, 95% dintre repondenţi asociază utilizarea reţelelor sociale cu departamentul de marketing, în timp ce la nivel global 69% asociază respectiva activitate cu departamentul respectiv.
45% dintre companii folosesc reţelele de socializare şi pentru recrutarea de personal, iar 18% spun că vor folosi în viitor această modalitate.
Jumătate dintre companii postează zilnic, 15% odată la 2 - 3 zile, 21% săptămânal, 6% lunar şi 9% o dată la câteva luni.
Reprezentanţii companiilor cred că reţelele sociale asigură creşterea expunerii pe piaţă - 83%, creşterea notorităţii commpaniei - 79%, fidelizarea clienţilor - 52%, creşterea traficului de clineţi - 52%, creşterea vânzărilor - 46%, reducerea cheltuielilor de marketing - 37%, dezvoltarea parteneriatelor de afaceri - 13%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro