100 cei mai admiraţi CEO din România. Puterea de a fi tu – super-puterea liderului de azi
În ediţia de anul acesta a anuarului „100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA”, am ales să ne concentrăm pe o trăsătură esenţială a liderului cu adevărat admirat: autenticitatea. Într-o eră în care imaginea publică şi comunicarea în mediul digital pot fi modelate, conturând uşor un „avatar” profesional, a fi autentic este mai dificil şi mai preţios ca niciodată. Şi tocmai din acest motiv, în fiecare an, observăm fluctuaţii în topul celor mai admiraţi lideri din România; unii care ocupau primele poziţii în anii trecuţi nu se mai regăsesc acolo. De ce? Pentru că imaginea pe care şi-au creat-o nu a fost susţinută de fapte şi consistenţă. După cum remarca Romulus Oprica, sociolog şi fondator al BrandBerry, în cadrul galei CEO Awards 2024, unde am anunţat lansarea acestui catalog, „Un lider care este admirat este, în primul rând, autentic. Autenticitatea provine din autocunoaştere şi o concentrare pe ceea ce este esenţial.” Acest adevăr este poate mai evident decât oricând, deoarece publicul şi echipele ştiu să citească dincolo de aparenţe. Când discursul şi faptele unui lider nu sunt aliniate, impactul este unul pe termen lung: încrederea se clatină, iar admiraţia se risipeşte. În acest context, am lansat un exerciţiu inedit: i-am invitat pe liderii din clasament să se gândească ce sfat şi-ar da lor înşişi dacă ar putea să se întoarcă la vârsta de 20 de ani, la începutul carierei lor. Este un exerciţiu de introspecţie şi autocunoaştere, pentru că autenticitatea începe cu înţelegerea profundă a propriilor valori, ambiţii şi limite. O astfel de reflecţie poate ajuta fiecare lider să se asigure că drumul pe care îl urmează astăzi este unul durabil, întemeiat pe o fundaţie solidă. Pentru cei care şi-au păstrat autenticitatea şi au rezistat tentaţiei de a se transforma într-un brand superficial, anuarul acesta este o recunoaştere a integrităţii şi curajului lor. Iar pentru cei care aspiră să fie în acest top, poate fi o invitaţie deschisă la redefinirea succesului prin prisma a adevărului lor personal şi profesional.
Ioana Matei este editor BUSINESS Magazin
Metodologie
BUSINESS Magazin realizează anual, de 16 ani, acest clasament pe baza numărului de voturi acordat de reprezentanţii mediului de afaceri de nivel C-level. Procesul de votare s-a derulat pe platforma de resurse umane Undelucram.ro şi a fost promovat pe site-ul BUSINESS Magazin şi Ziarul Financiar, pe paginile de LinkedIn şi Facebook ale publicaţiilor. Am realizat lista de propuneri cu ajutorul reprezentanţilor platformei Undelucram.ro, dar mecanismul de vot permite şi includerea de noi propuneri în listă chiar din partea celor care votează. Astfel, dacă un reprezentant al mediului de afaceri primeşte suficient de multe voturi, el se califică în rândul celor mai admiraţi 100 de executivi, indiferent dacă se regăseşte sau nu pe lista iniţială. Procesul de votare s-a desfăşurat de la finalul lunii august până la începutul lunii octombrie iar anul acesta a reunit un număr record de voturi, circa 800 de reprezentanţi ai mediului privat de afaceri acordând girul lor pentru cei pe care îi admiră. Clasamentul este unul al admiraţiei în afaceri, prin urmare cei ale căror voturi au fost validate de reprezentanţii Undelucrăm.ro şi redacţia BM sunt fie antreprenori, ori deţin roluri de top managementmsau sunt consultanţi. Pentru cei care au primit acelaşi număr de voturi, departajarea s-a realizat în funcţie de cifra de afaceri realizată de compania pe care o reprezintă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană