Preţ de 20 de ani
Eşecul e parte din viaţă, greşelile se fac zilnic, admiraţia este influenţată în mare măsură de factori variaţi. Care este reţeta succesului? Pe cine admiraţi cel mai mult în toată lumea aceasta mare? ...Acestea sunt doar frânturi dintr-o seară de săptămâna trecută, presărată de lumini de scenă, emoţii, premii şi premianţi. Pentru redacţie şi colegii de la evenimente, tehnic, video, vânzări, marketing şi alţii, Gala CEO Awards a fost anul acesta un dublu motiv de sărbătoare. I-am celebrat pe cei mai admiraţi CEO din România, dar am aniversat şi 20 de ani de BM. Pentru mine, aceste evenimente sunt strâns legate, de ceea ce eu numesc Factorul OAU. Se întâmplă, nu foarte des, dar se întâmplă, să cunosc oameni şi apoi să mă gândesc: OAU, ce tare! Sunt persoane pline de energie, idei, care fac lucrurile să se mişte, să se întâmple. Galele CEO Awards sunt, prin definiţie, locul cu cea mai mare concentraţie de Factor OAU pe metru pătrat. Locul în care se întâlnesc, discută şi (de ce nu?) poate pun la cale vreo nouă afacere cei mai de seamă reprezentanţi ai mediului de afaceri românesc.
Gala CEO Awards celebrează excelenţa în afaceri, oferind recunoaştere celor mai apreciaţi reprezentanţi ai mediului de afaceri. Pentru că evenimentul se leagă strâns de catalogul Top 100 cei mai admiraţi CEO, ajuns anul acesta la a 15-a ediţie şi pe care îl vom lansa în curând. Dezbătut, combătut, râvnit, apreciat sau contestat, acest top s-a impus în peisajul românesc de afaceri pentru că reflectă gradul de apreciere pe care îl suscită reprezentanţii companiilor din mediul privat. Este un top subiectiv, pentru că reflectă admiraţia colegilor din mediul de afaceri, de la C-level, dar procesul se desfăşoară riguros şi este bazat pe numărul de voturi primite de fiecare CEO. Acesta este un top al preferinţelor, al PR-ului personal, al imaginii, al reţelei de business construite de-a lungul carierei. Pentru că imaginea contează, chiar şi (sau poate tocmai) în afaceri. A 15-a ediţie a acestui catalog va ieşi în curând de la tipar şi mai păstrăm puţin suspansul în privinţa clasamentului. Dar acesta este doar unul dintre proiectele dezvoltate sub umbrela brandului BUSINESS Magazin, care a crescut ca un copac, ce cuprinde nu doar revista care apare în print, săptămână de săptămână, ci şi o sumedenie de alte ramuri – cataloagele, evenimentele, întâlnirile în format Meet the CEO, conferinţe, prezenţă în online, ne-am avântat în social media, s-a dezvoltat o întreagă poveste în zona de video şi podcasturi. A trebuit, nu doar o dată, să ţinem pasul cu schimbările, să ne adaptăm. De pildă, când am pornit la drum cu revista, vânam newsurile. Ce e nou? E întrebarea pe care o are în minte orice jurnalist când se aşază la butoane ca să înşire vorbe. Atunci vânam tranzacţii, modificări de management, falimentele, aşa-numitele intrări. Pentru că era perioada în care încă mai veneau multinaţionale în România, iar venirea lor aici era big news. În primii ani ai revistei ştiam tot ce mişcă în retail şi FMCG, acestea fiind domeniile pe care mă specializasem şi urmăream orice retailer internaţional care voia să vină pe plan local. La un moment dat, o sursă foarte credibilă mi-a spus că urma să intre retailerul de origine engleză Tesco în România, prin preluarea reţelei de magazine real. Am scris un articol foarte bun, care n-a văzut niciodată tiparul, pentru că informaţia nu a fost confirmată din alte surse. Tesco n-a zis nici da, nici ba, real a declarat că nu e de vânzare (era, dar nu bătuse palma încă, ulterior a fost preluat de Auchan).
Nu o dată am stat cu sufletul la gură până lunea, când apărea revista, cu teama că altcineva, de la vreun cotidian, de pildă, a aflat vestea şi materialul scris de mine, poate cu 5 sau 6 zile înainte, e anunţat de altcineva, care poate comunica mai rapid. Online-ul şi reţelele sociale au schimbat regulile jocului în presa scrisă şi noi a trebuit să ne adaptăm, să ţinem pasul, să schimbăm abordările, pentru că acum nu mai putem miza pe big news. În mod cert, în urmă cu 20 de ani, la lansarea revistei, nici n-am visat ce va ajunge să însemne acest brand, cum şi cât se va dezvolta. De-a lungul anilor povestea revistei a fost scrisă şi influenţată de o armată de oameni; toţi cei care lucrează sau au lucrat vreodată la BM au influenţat parcursul revistei. În egală măsură, şi BM ne-a influenţat viaţa – mai mult sau mai puţin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro