Oana Ioniţă, social media manager, BUSINESS Magazin, Ziarul Financiar, DA Premium: Dincolo de cifre, 20 de ani de BUSINESS Magazin sunt despre oamenii din paginile revistei şi echipa dedicată din spatele ei
Ce înseamnă 20 de ani pentru o revistă? Pentru BUSINESS Magazin, aceşti 20 de ani înseamnă peste 70.000 de pagini de print, adunate până în prezent în 954 de numere. Fiecare pagină a fost umplută cu poveştile voastre – ale antreprenorilor, managerilor, executivilor şi ale celor care, prin provocările şi realizările lor, definesc mediul de business. Dar 20 de ani de BUSINESS Magazin nu înseamnă doar cifre. Înseamnă o echipă care s-a reinventat nu doar an de an, ci săptămână de săptămână, cu fiecare număr nou adăugat arhivei.
Când mă gândesc la cei 20 de ani de activitate ai revistei BUSINESS Magazin, îmi dau seama că povestea acestei publicaţii nu este doar despre business, ci despre oameni şi comunitatea pe care am creat-o în jurul ei, dar şi despre echipa care stă în spatele fiecărei pagini de print, oricărui articol din online, gale sau conferinţe organizată, emisiune, campanie de marketing şi aşa mai departe. Am adunat de la toţi ceva care va rămâne cu mine.
Pentru mine, BUSINESS Magazin înseamnă ultimii trei ani. În calitate de social media manager, am avut privilegiul de a amplifica vocile şi poveştile extraordinare scrise de echipa BM şi, sper eu, le-am adus în feed-urile cititorilor noştri, creând un dialog autentic şi direct cu publicul.
Mai mult, BUSINESS Magazin înseamnă şi un spaţiu unde am ocazia să scriu, în adevăratul sens al cuvântului. Când directorul editorial, Cristian Hostiuc, m-a întrebat într-o zi din senin „Oana, nu vrei să scrii în BM?”, i-am spus că nu aş şti despre ce, obişnuită să promovez revista, nu să şi scriu în ea. Mi-a spus simplu: „Despre orice, despre problemele generaţiei tale”. Şi nu ştiam că am atâtea de spus până nu am deschis un word şi am început să scriu având în gând fix asta – ce probleme avem noi? Şi de acolo cred că „magia printului”, cum aud de multe ori în redacţie, m-a vrăjit şi pe mine. În fiecare articol, am încercat să îmi pun întrebările corecte şi să scriu cât de real şi de sincer pot despre generaţia Z – provocările pe care le avem la locul de muncă sau în viaţa de zi cu zi, despre trendurile pe care le urmăm şi trendurile cărora le dăm skip fără să ne gândim de două ori şi, desigur, despre „prezentul” nostru din social media. Nu ştiu cât de gen Z va suna asta, dar am toate numerele în care apare semnătura mea acasă, într-un sertar special.
BUSINESS Magazin înseamnă şi countdownul de 60 de secunde înainte de a începe o gală sau conferinţă, împreună cu transmisia live. Toată echipa ar recunoaşte şi în vis sunetul acestei numărători inverse şi imaginea care o însoţeşte pe ecran. Simţim fix ce simt sportivii când aud fluierul – entuziasm, adrenalină, emoţie. Întâlnirile acestea cu cititorii şi oamenii din mediul de business despre care scrie BUSINESS Magazin rămân în continuare cea mai autentică şi directă comunicare de care putem avea parte. Şi e unul din lucrurile mele preferate la BM.
În ultima lună, datorită campaniei de marketing aniversare, am avut ocazia să discut virtual cu o parte din oamenii din business care au apărut de-a lungul timpului în revistă şi să aflu ce sfaturi şi-ar da lor înşişi la 20 de ani şi cine sau ce i-a inspirat în ultimii 20 de ani – răspunsuri pe care le găsiţi în acest număr special şi pe care sper să le citiţi cu entuziasmul pe care l-au avut cei care au răspuns şi noi când le-am adăugat aici. „Ce sfaturi v-aţi da vouă înşivă dacă aţi avea din nou 20 de ani, dar cunoştinţele şi experienţa de astăzi?” şi „Care este liderul din ultimii 20 de ani care v-a inspirat?” sunt întrebările pe care le-am adresat comunităţii de business, dar sunt şi cele pe care poate toţi ar trebui să ni le punem. Cred că, în afară de ce scriam la început, BUSINESS Magazin la 20 de ani înseamnă şi răspunsurile acestor CEO, executivi, manageri sau antreprenori, dar şi entuziasmul cu care au făcut-o.
Deşi încă novice, spre deosebire de colegii din redacţie şi celelalte departamente, eu trebuie să mulţumesc BUSINESS Magazin pentru că există şi pentru că m-a primit în paginile revistei. Sunt recunoscătoare pentru sprijinul şi inspiraţia pe care continuu să le găsesc aici. În ultima lună ne-am uitat în spate la ce a însemnat BUSINESS Magazin şi cum a evoluat în ultimii 20 de ani, dar începând de astăzi, privim spre următorii 5, 10, 20 de ani. Pentru că sunt convinsă că mai sunt multe poveşti despre care revista noastră trebuie să scrie.
La mulţi ani,
BUSINESS Magazin!
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro