Topul celor mai ieftine masini exotice (GALERIE FOTO)

Postat la 21 iunie 2010 1101 afişări

Decapotabile, sportive sau de teren, masinile exotice par ca si-au gasit locul lor pe piata auto, chiar daca vanzarile de masini s-au prabusit la mai putin de jumatate in ultimul an. Care sunt cele mai ieftine si cat de mult conteaza pretul pentru clientii unor astfel de masini?

Publicul-tinta sunt tinerii dinamici, care pun accent pe imaginea lor." Declaratia lui Sebastian Vlasceanu, directorul de marketing al Volkswagen autoturisme in cadrul Porsche Romania pare banala, dar descrie foarte bine categoria pe care comerciantii se bazeaza pentru a-si vinde cele mai exotice si, in acelasi timp, cele mai profitabile masini.

De la decapotabile si pana la versiuni sportive sau vehicule de teren, masinile care ies din tipare reprezinta pentru dealerii auto una dintre cele mai bune modalitati de a-si promova imaginea. Chiar daca aceste categorii nu reprezinta, cel putin in cazul cabrioletelor si al versiunilor sportive, cote de piata importante in totalul vanzarilor, plusul de imagine pentru o marca de volum precum Volkswagen sau Renault este foarte important si se traduce intr-un interes mai mare pentru masinile din segmentele traditionale, conform analistilor.

Eos, primul coupé-cabriolet al Volkswagen, aducea in anul 2007 vanzari de circa 400 de unitati, adica mai putin de 2% din totalul masinilor pe care marca germana le comercializa in acel an. Un an mai tarziu, vanzarile Eos scadeau la 300 de unitati, pentru ca in anul 2009, odata cu prabusirea pietei, Eos sa ajunga la 120 de unitati.

Cota de piata a cabrioletelor olkswagen va creste insa de anul viitor, cred oficialii Porsche Romania, odata cu lansarea variantei facelift a Eos si a variantei cabriolet a celei de-a sasea generatii a modelului de clasa compacta Golf, pentru ca in primavara anului 2012 sa apara si Beetle Cabrio, un model cu un design nonconformist, dar cu un pret pe masura.

"In cazul cabrioletelor, pretul de achizitie nu conteaza la fel de mult ca atunci cand se achizitioneaza un model de clasa compacta, spre exemplu, deoarece clientii platesc mai mult pentru a obtine un plus de imagine", adauga Vlasceanu.

Profilul clientului de masina decapotabila este completat de Dragos Grapinoiu, marketing manager al Mazda pentru Romania. "Oameni cu un nivel de educatie superior si foarte activi, pentru care conteaza foarte mult designul, personalitatea masinii si senzatiile oferite la condus", adauga oficialul Mazda, o marca auto cunoscuta in segmentul cabrioletelor prin modelul MX-5, una dintre cele mai bine vandute cabriolete din istorie.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
masini,
preturi,
cabrio,
decapotabil,
SUV
/topurile-business-magazin/topul-celor-mai-ieftine-masini-exotice-galerie-foto-6430830
6430830
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.