100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA: Adrian Marin, Generali România
Adrian Marin, directorul general al Generali România, este de părere că reputaţia în afaceri este un element important mai ales în epoca vitezei, când informaţia se află la un clic distanţă, iar renumele este primul element analizat, indiferent că vorbim despre o persoană sau despre o companie. CEO-ul Generali România ocupă poziţia a 52-a în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA.
„Reputaţia este, cu siguranţă, un element important care trebuie construit treptat şi cu paşi mici. În acelaşi timp, poate fi distrus într-o secundă. Este acel element care poate coagula echipa în jurul tău chiar înainte de a te cunoaşte şi o motivează şi mobilizează atunci când este nevoie. La fel de usor, îţi deschide uşa unor noi parteneri de business şi îi fidelizează pe cei deja existenţi”, observă Marin.
Din punctul lui de vedere, din cumulul de calităţi pe care un lider trebuie să le aibă, cea mai importantă este pasiunea lui pentru excelenţă: un lider trebuie să aibă dorinţa de a se perfecţiona continuu şi, în egală măsură, să transmită acest lucru şi celor care îl înconjoară. „Puterea exemplului personal atinge latura umană din orice tip de relaţie, de business sau privată şi, de multe ori, generează rezultate mai bune decât tehnicile tradiţionale de management care se adresează în general abilităţilor profesionale ale unei persoane”, consideră el.
Alte atribute esenţiale sunt integritatea, fără de care spune că este dificil să beneficiezi de încrederea colegilor, partenerilor sau superiorilor. Adrian Marin se află la conducerea Generali România din 2011, după fuziunea dintre Ardaf şi Generali Asigurări, companie în care avea rolul de director general adjunct.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro