De ce nu avem drumuri în România: După ce vor avea cel puţin un an întârziere la centura de la Mihăileşti, unde abia s-au apucat de lucru, spaniolii de la Copisa vor să meargă şI la Bârlad să construiască o centură ocolitoare
Astăzi s-a încheiat perioada de depunere în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) a ofertelor din cadrul procedurii de achiziţie publică a contractului “Proiectare şi execuţie Varianta de ocolire a Municipiului Bârlad”. Pentru proiectul estimat la 156,12 mil. lei fără TVA s-au depus cinci oferte:
1. Asocierea ARCADA COMPANY S.A. - LEMACONS SRL - CITADINA 98 SA - VEGA 93 SRL -TRAMECO SA
2. Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA S.A. - COPISA CONSTRUCTII SRL
3. Asocierea SPEDITION UMB S.R.L. - TEHNOSTRADE SRL - CONSITRANS SRL
4. Asocierea TEHNIC ASIST S.R.L. - TASS INFRA LOGISTIC SRL
5. TIRRENA SCAVI SPA
În perioada următoare va avea loc evaluarea ofertelor menţionate, respectându-se termenele şi etapele procedurale conform legislaţiei în vigoare.
Printre companiile care au depus oferte se numără şi spaniolii de la Copisa, cunoscuţi pentru extrem de slaba mobilizare pe care au avut-o pe centura de la Mihăileşti, Giurgiu, drum de 3 km cu două benzi pe sens, care trebuia să fie gata în iulie anul acesta, însă spaniolii abia atunci au început lucrările, iar cel mai probabil, acesta va fi gata abia în vara anului viitor, cu toate că în continuare la ultimele vizite compania de drumuri le reproşa în continuare o slabă mobilizare.
Cristian Erbaşu, proprietarul companiei Construcţii Erbaşu şi preşedintele Federaţiei Patronatelor Societăţilor din Construcţii, declara într-un interviu acordat ZF faptul că principalul element care guvernează construcţia infrastructurii este „norocul“ - norocul dacă proiectele sunt câştigate de firme cu experienţă, care au muncitorii necesari. Tot el a dat ca exemplu centura de la la Mihăileşti unde spaniolii de la Copisa se chinuie de mai bine de un an de zile să demareze lucrările, însă nici la un an şi două luni de la „începerea“ lucrărilor lucrările au avansat cu numai 14% la un drum de 3 km la câmpie, iar noul termen este de prima jumătate a lui 2018.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro