7 predicţii despre viitorul media de la redactorul şef Business Insider
Viitorul mass-media se schimbă aparent în fiecare zi datorită inovaţiilor care apar.
Utilizatorii se îndepărtează din ce în ce mai mult de desktop, apropiindu-se astfel mai mult de telefonul mobil. Aplicaţiile de mesagerie sunt un pericol pentru e-mail. Şi dispozitivele inteligente sunt capabile de a se conecta cu tot ce se află în jurul nostru. Schimbările în tendinţe pot perturba afacerile, portofoliile, şi chiar vieţile de zi cu zi. Cei care sunt bine informaţi şi bine pregătiţi nu văd inovaţia ca o ameninţare, ci ca o oportunitate.
În ultimii şase ani Business Insider a organizat conferinţe unde mai mulţi oameni au vorbit despre mass-media şi domeniul tehnologie şi schimbările prin care trec. Henry Blodget a deschis ultima conferinţă cu o prezentare intitulată ,,7 predictii despre viitorul mass-media". Blodget este cofondator, CEO şi redactor - şef al Business Insider.
Câteva dintre cele mai importante concluzii:
- Consumul mediu digital este în creştere. Orice altceva este în scădere.
- Materialele video, muzica şi abonamentele digitale "pentru ediţiile print" cresc rapid.
- Publicitatea nativă va continua să prospere.
- Criza existenţială de blocare a reclamelor (adblocker) se va rezolva de la sine.
- Următoarea mare platformă (inovaţie) nu vor fi ochelarii inteligenţi, maşinile inteligente sau realitatea virtuală .
- Reţelele de televiziune vor simţi în curând ,,durerea” ziarelor.
- Puterea şi bogăţia vor fi mai concentrate ca niciodată.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro