A venit rândul oraşelor mai mici. Care sunt noile poluri de dezvoltare din România
Retailerul de echipamente sportive Intersport, cu 31 de unităţi la nivel local, are în plan să deschidă magazine şi în oraşe mai mici, precum Târgu-Jiu sau Târgu-Mureş, a spus Valentin Cristescu, head of marketing al Intersport România.
„În prezent, avem 31 de magazine. Încercăm să deschidem mai multe, suntem în discuţii să mai deschidem magazine şi în Târgu-Jiu şi Târgu-Mureş“, a spus Valentin Cristescu în cadrul emisiunii ZF Live.
Principalele criterii după care se orientează compania sunt puterea de cumpărare a oamenilor, rata de şomaj şi activităţile sportive organizate în respectivele oraşe.
„Primele criterii sunt puterea de cumpărare a oraşului, numărul de oameni care locuiesc acolo, rata de şomaj, în principiu sunt criterii standard pentru industria de retail. Dacă există evenimente de tipul maraton, triatlon, este şi mai bine.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro