Acţiunile Snapchat au scăzut cu 17% după ce compania a dezvăluit noul design al aplicaţiei
Acţiunile serviciului mobil Snapchat au scăzut cu 17% după ce compania a dezvăluit noul design al aplicaţiei. Utilizatorii spun că noua versiune este mai puţin atractivă, iar un milion de utilizatori vor să semneze o petiţie pentru revenirea la vechiul design, relatează BBC
Noul design era menit să atragă mai mulţi utilizatori noi, însă mulţi dintre fanii Snapchat nu sunt încântaţi de noile modificări. Vedetele au criticat în mod public noul design, iar un mesaj pe Twitter din partea modelului Kylie Jenner a tăiat un miliard de lire sterline (1,35 miliarde de dolari) din valoarea de piaţă a serviciului mobil, după ce a spus că nu va mai folosi Snapchat din pricina noii versiuni.
În primul trimestru din acest an, patru milioane de utilizatori noi s-au alăturat serviciului, puţin peste jumătate din numărul estimat. Reprezentanţii platformei spun că, în acest trimestru, veniturile din publicitate ale companiei ar putea scădea din cauza numărului redus de utilizatori activi zilnic.
Veniturile companiei au crescut cu mai mult de 50% în primul trimestru, până la 230,7 milioane de dolari (169,4 milioane de lire), însă acestea s-au clasat sub aşteptările analiştilor.
Citeşte continuarea pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro