Adevărul de la raft: Motivul incredibil pentru care plătiţi mai mult la casă
Studiile recente pe care se bazează tipul acesta de informaţii ar putea schimba din nou strategiile din retail. Magazinele au început să încetinească procesul de cumpărare folosindu-se de o mişcare nouă, denumită „slow shopping”, încercând astfel să le ofere clienţilor o experienţă bogată şi relaxantă care să nu se mai axeze neapărat pe acţiunea de a cumpăra. Pentru a-i ademeni pe consumatori să petreacă mai mult timp în magazine şi pentru a-i face să se simtă fericiţi, buticurile şi lanţurile naţionale au început să introducă în decor biblioteci, instalaţii artistice, spaţii de spectacol şi chiar canapele confortabile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro